ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ...

Η σελίδα αυτή έχει σκοπό την επικοινωνία και ανταλλαγή απόψεων , προτάσεων και ιδεών, όπως επίσης την προβολή θεμάτων και κριτική για οτιδήποτε αφορά τον οικισμό.

Πέμπτη 29 Απριλίου 2010

Δεν αναπροσαρμόζονται τα διόδια στη γέφυρα Ρίου Αντιρρίου

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΓΚΡΙΩΤΗ ΣΤΟ ΝΙΚΟ ΤΣΟΥΚΑΛΗ
Δεν υπάρχει σημαντική αύξηση της κυκλοφορίας στη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου από το έτος 2005 έως το 2009 και για το λόγο αυτό δεν είναι δυνατή η αναπροσαρμογή του ύψους των διοδίων προς τα κάτω.
Την παραπάνω απάντηση έδωσε ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Μαγκριώτης σε ερώτηση του Νίκου Τσούκαλη. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο κ. υφυπουργός τα έσοδα της γέφυρας ήταν για το 2009 μειωμένα κατά 5,5 % έναντι των προβλεπομένων.
Το πλήρες κείμενο της απάντησης έχει ως εξής:
ΘΕΜΑ: Αναπροσαρμογή των διοδίων στη γέφυρα Ρίου –Αντιρρίου
ΣΧΕΤ.: Η Ερώτηση 7466/15.3.2010 που κατέθεσε στη Βουλή, ο Βουλευτής κ. Νίκος Τσούκαλης
Σε απάντηση της παραπάνω σχετικής Ερώτησης, παρακαλούμε να πληροφορήσετε τον κ. Βουλευτή, τα εξής:
1. Η αρμόδια Υπηρεσία για τη λειτουργία και συντήρηση των έργων παραχώρησης(ΕΥΔΕ/ΛΣΕΠ) δεν διαθέτει κυκλοφοριακά στοιχεία για το έτος 2004.
2. Οι καταγραφείσες μεταβολές κυκλοφορίας συνοψίζονται στον ακόλουθο πίνακα, με έτοςβάσης το πρώτο «πλήρες έτος» 2005 :
2005  3.741,714 ΕΙΧ  334.961 Φορτηγά   96.873 Λεωφορεία
2006  3,872.111 ΕΙΧ  346 863 Φορτηγά   97.790 Λεωφορεία
2007  4.142.897 ΕΙΧ  374.405 Φορτηγά 100.555 Λεωφορεία
2008  4.085.114 ΕΙΧ 408.501 Φορτηγά    97,025 Λεωφορεία
2009  4.224.773 ΕΙΧ 335.433 Φορτηγά  102.886 Λεωφορεία
Από τους παραπάνω πίνακες προκύπτει ότι δεν υπάρχει σημαντική αύξηση της κυκλοφορίας από το έτος 2005 έως του 2009.
3. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν τεθεί υπόψη στο Υπουργείο από την παραχωρησιούχο εταιρεία, παρατηρείται συστηματικά υστέρηση των πραγματικών εσόδων σε σχέση με τα προϋπολογισθέντα, για τους ακόλουθους κυρίως λόγους:
• Το κυκλοφοριακό μοντέλο βασίζεται στην παραδοχή ότι εξαντλούνται κάθε φορά ταανώτερα επιτρεπόμενα όρια διοδίων, πράγμα το οποίο δε συμβαίνει στηνπραγματικότητα (ειδικά, αν ληφθούν υπόψη οι ειδικές εκπτωτικές τιμολογήσεις).
• Επίσης βασίζεται στην ακόλουθη παραδοχή σύνθεσης κυκλοφορίας : μοτοσυκλέτες4,50% - Ε.Ι.Χ. 73% - φορτηγά 19% - λεωφορεία 3.50 %, έναντι της καταγραφείσας κατανομής (προσεγγιστικά κατά μέσον όρο για τα έτη 2004 - 2009), αντίστοιχα : 4,5% -86,0 % - 7,5 % - 2% , Διαπιστώνεται, δηλαδή, ότι ο πραγματικός φόρτος των φορτηγών(που καταβάλλουν και τα υψηλότερα διόδια) φθίνει μόλις στο 40% περίπου του προβλεπόμενου.
4: Ως συνέπεια των προαναφερομένων το σύνολο των μέχρι το τέλος του 2009 πραγματοποιηθέντων εσόδων, ανέρχεται σε 233,5 εκατ. ευρώ περίπου, έναντι προβλεπομένων εσόδων 247,5 εκατ. ευρώ περίπου,(ήτοι μειωμένα σε ποσοστό 5,5%).
Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΓΚΡΙΩΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου